Перейти до основного вмісту

Як працюється у Nexia DK? Чому Nexia DK відкрита для студентів?


Почніть робити те, що потрібно.
Потім робіть те, що можливо.
І ви раптом виявите, що робите неможливе.
Св.Франциск Асізський


Друзі! Представляємо Вашій увазі інтерв’ю з працівницею компанії Nexia DK – студенткою, яка успішно пройшла стажування та зараз продовжує свій кар’єрний шлях на посаді помічника аудитора.

Привіт, Ярино. Розкажи трохи про себе і як ти дізналася про Nexia DK.
Я навчаюся на спеціальності облік та аудит в Національному університеті «Львівська політехніка». Цього року захистила диплом бакалавра та  успішно вступила на магістратуру. Вперше почула про Nexia DK власне завдяки моєму навчальному закладу, а точніше завдяки викладачці із управлінського обліку. Разом із нею я відвідувала курси, які організовувала компанія.

Що тобі запам’яталося найбільше в твій перший робочий день у Nexia DK?
Мене зустріли усміхнені люди. У перший же день були подарунки і це дуже приємно – ти розумієш, що тобі тут раді. 
Найяскравіше враження справив колектив. Він одразу видався мені дуже дружнім. І я рада, що перше враження неодноразово виправдало себе. Це люди, які незважаючи на труднощі в роботі, складні ситуації, зберігають ентузіазм і віру в себе. Це ті, хто завжди зможе тебе підтримати і допомогти.

Хто зробив значний вплив на твій вибір професії? У тебе є наставник, або людина, з якої ти зараз береш приклад у роботі? Поділися своїм життєвим кредо.
На вибір моєї професії не впливала жодна людина. Це було моїм особистим рішенням. У житті дотримуюсь думки про те, що конкретне ставлення до людей викликає певне ставлення до тебе із їхнього боку, згідно принципу бумерангу. Тому зазвичай намагаюся ставитися неупереджено до інших і легко знайомлюсь із новими людьми.

На якій посаді ти працюєш в Nexia DK?  Як виглядає твій робочий день?
Зараз я працюю на посаді помічника аудитора. Мій робочий день розпочинається близько  08:30, із чашки кави. Більшість часу в мене займає аналітична робота та робота з клієнтами – спілкування, пошук правильного підходу до них, зокрема для з’ясування та уточнення робочих моментів. Дуже часто у нас з колегами виникають дискусії – обговорюємо спірні питання, ділимося досвідом, організовуємо «брейн-шторм».

Що для тебе найбільш цікаве у твоїй роботі?
Мене приваблюють нетипові завдання. Новий клієнт, нові виклики – завжди можливість по-новому проявити себе у Nexia DK. Це грандіозний досвід. Робота дуже різнобічна і розширює кругозір.

Яке твоє найбільше досягнення у Nexia DK? Чим ти пишаєшся?
Коли я прийшла на роботу, то зрозуміла, більшість інформації – це щось нове для мене. Цього в університеті не вчили і не навчать. Спочатку сумнівалася, чи вдасться поєднувати роботу і навчання. І я таки з цим справилася. Компанія лояльно ставиться до того, що ти студент. Більше того, Nexia DK заохочує  вдосконалювати свої знання і вміння, залучає до внутрішніх навчань та сприяє отриманню сертифікації ACCA. Серед здобутків можна  виокремити поглиблення моїх знань по Excel завдяки конкретним завданням наставника, а також курсам, які компанія періодично організовує для своїх працівників. Ще одним моїм здобутком вважаю є те, що я виборола можливість практично реалізувати себе у професії. Крім цього, середовище Nexia DK дозволяє завжди бути в курсі бухгалтерських і податкових новинок, здобувати навички роботи із документацією та й загалом правильно організовувати свій час.

Розкажи щось про Ваш колектив? Чи займаєтеся ви соціальними активностями, відпочиваєте разом,  чи є клуби в межах компанії?
Працівники Nexia DK – стержень компанії. Це само собою зрозуміло, що із хорошим колективом і робота легша.
Наш колектив відносно молодий, тому тут ти себе відчуваєш вільно і комфортно. Є також працівники, які працюють у компанії дуже довго, практично з часу її заснування. Поспілкувавшись з ними ти почуєш багато цінної інформації та теплі історії про життя компанії. Звісно ми стараємось проводити час не лише в робочій атмосфері, а й поза нею і це справді суцільне задоволення. Щоп’ятниці у нас англійський клуб, перегляд фільму або інші інтерактиви.

Чому, на твою думку, випускникам вузів варто іти працювати в Nexia DK?
Nexia DK дає можливість отримати величезний досвід та реалізувати себе. Ти можеш розвиватися, знайомитися з цікавими людьми та черпати інформацію від професіоналів. Тут ти здобуваєш практичний досвід.

Які поради ти б дала випускникам, які хочуть потрапити в Nexia DK? На що слід звернути увагу? Що потрібно знати? Якими навичками потрібно володіти?
Аби потрапити в Nexia DK необхідно не лише мати знання із певних дисциплін, але й бажання постійно розвиватись і вдосконалюватись. Саме це найбільше цінують в компанії, всіляко тебе підтримують і допомагають. Моя головна порада із мого ж особистого досвіду: «Вірте у себе, свої сили та дійте!»


Коментарі